Γιατί το Instagram μπορεί να ενισχύσει την στρατηγική Marketing που ακολουθείτε

Με το Instagram, δε χρειάζεται πια να χρησιμοποιούμε φράσεις για να περιγράψουμε μια εικόνα, μια κατάσταση ή μια στιγμή της ζωής μας. Μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις, λέει η γνωστή κινέζικη παροιμία και σίγουρα έχει απόλυτο δίκιο, αλλά και εφαρμογή στον χώρο του Marketing..

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, το 17% των ενηλίκων που σερφάρουν online στις ΗΠΑ χρησιμοποιεί το Instagram. Αν το ποσοστό σας φαίνεται μικρό, σκεφτείτε πως αντιστοιχεί σε περίπου 150 εκατομμύρια ανθρώπους.

Πριν ένα μήνα, η Beyonce χρησιμοποίησε τη συγκεκριμένη υπηρεσία για να ανακοινώσει το νέο της album, πλασάροντας παράλληλα και την φωτογραφία του εξωφύλλου του. Μέσα σε τρεις μόλις μέρες, έσπασε κάθε ρεκόρ πωλήσεων με 617.000 αντίγραφα στο iTunes. Πέρα από τους καλλιτέχνες όμως, το Instagram χρησιμοποιούν καθημερινά επιχειρήσεις που θέλουν να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους και να βρεθούν ένα κλικ μπροστά από τον ανταγωνισμό.

Αναμφίβολα, το Instagram αποτελεί σημαντικό εργαλείο και πρέπει να γίνει μέρος της στρατηγικής marketing που θα εφαρμόσετε, είτε διαθέτετε μια επιχείρηση με καταξιωμένο brand στην αγορά, είτε πρόκειται για μια start-up.

Η δύναμη της εικόνας

Μέσω του Instagram έχετε την ευκαιρία να δείξετε στους υποψήφιους πελάτες σας αυτό ακριβώς που τους προσφέρετε. Μια ζουμερή, υπερβολική περιγραφή δεν έχει καμία αξία μπροστά στη δύναμη της εικόνας: Δείξτε τους αυτό ακριβώς που θα αγοράσουν, δημιουργήστε τους προσδοκίες στις οποίες μπορείτε να ανταποκριθείτε.

infographics-power

Τι συμβαίνει στο παρασκήνιο;

Δημιουργήστε συνδέσμους με τους πελάτες σας, δείχνοντας τους υλικό «πίσω από τις κουρτίνες». Αποκλειστικές φωτογραφίες και υλικό από εκδηλώσεις της εταιρείας ενισχύουν την πιστότητα του ατόμου στη μάρκα (brand) και μόνο θετικό αντίκτυπο μπορούν να έχουν στη γνώμη του καταναλωτικού κοινού.

Το ανθρώπινο κεφάλαιο

Δείξτε στους πελάτες σας την όψη του πολυτιμότερου κεφαλαίου της εταιρείας σας: Του ανθρώπινου! Πίσω από μια μάρκα βρίσκονται οι άνθρωποι που την έφτασαν ως εδώ, εκείνοι που με τις ιδέες τους θα την οδηγήσουν μπροστά. Μια φωτογραφία των ανθρώπων σας τη στιγμή που δουλεύουν στο γραφείο τους, μια εικόνα από εταιρική σύσκεψη, ακόμη και από μια κοινωνική εκδήλωση θα τονίσει το ανθρώπινο προφίλ της επιχείρησης και θα την φέρει πιο κοντά στο κοινό της.

Επικοινωνήστε μια αποκλειστική εμπειρία!

Αν έχετε κάποιο εστιατόριο ή κατάστημα, χρησιμοποιήστε το Instagram για να δείξετε στον κόσμο τις εγκαταστάσεις της επιχείρησής σας. Αυτή είναι μια καλή στρατηγική σε περίπτωση που έχετε και κάποιο online shop, σε επέκταση των επίγειων δραστηριοτήτων σας. Δημιουργήστε στο κοινό σας την επιθυμία να απολαύσει μια αποκλειστική εμπειρία στους χώρους σας!

Χώρος για έμπνευση

Είναι δεδομένο πως στο Instagram υπάρχει άπλετος χώρος για έμπνευση. Δεν είναι τυχαίο πως μεγάλα brands όπως η Nike χρησιμοποιούν κινητήριες εικόνες για να εμπνεύσουν το κοινό τους ή περιπτώσεις όπως αυτή της Starbucks, που δημιουργεί με τις εικόνες του καφέ της την σπιτική αίσθηση, την ζεστασιά που μπορεί να χαρίσει μια κούπα καφέ δίπλα στο τζάκι.

 nike-instagram

Share it:

About Νίκος Θεοδωρής

Ο Νίκος Θεοδωρής είναι απόφοιτος του τμήματος Οικονομικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιώς και κάτοχος του Διπλώματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς (MBA).

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *