LinkedIn: Έξι πράγματα που πρέπει να προσέχετε!

Το LinkedIn αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές πλατφόρμες social media για τις εταιρείες, τους ελεύθερους επαγγελματίες και αυτούς που βρίσκονται στη διαδικασία εύρεσης εργασίας. Η πλατφόρμα αυτή βοηθάει στην επαφή με νέα άτομα, με άτομα που μπορεί ήδη να γνωρίζουν οι χρήστες από το περιβάλλον τους και φυσικά στην εύρεση νέων ευκαριών στο επίπεδο εργασίας. Το LinkedIn είναι δυνατό να παίξει πολύτιμο ρόλο στη δημιουργία μιας διαδικτυακής φήμης, επιρροής και δικτύου επαφών.

Όμως για να υπάρξει η σωστή εκμετάλλευση του LinkedIn και των δυνατοτήτων που προσφέρει, είναι απαραίτητο ο κάθε χρήστης να επενδύσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα καθώς χτίζει το προφίλ του. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να γίνει οπωσδήποτε είναι η συμπλήρωση όλων των τμημάτων (ολοκληρωμένο όνομα, σπουδές, εργασιακή εμπειρία) που αυτό διαθέτει. Οι περισσότεροι υποστηρίζουν πως είναι σημαντικό να έχουν προφίλ στο LinkedIn, όμως δεν προχωρούν σε περαιτέρω λεπτομέρειες και συμπληρώσεις μετά τη δημιουργία του λογαριασμού. Αυτό συνήθως συμβαίνει διότι οι περισσότεροι διαδικτυακοί χρήστες δεν γνωρίζουν από που ακριβώς να ξεκινήσουν και τι να συμπεριλάβουν, ιδίως όταν πρόκειται για ένα πρόγραμμα ή μια πλατφόρμα που δεν έχουν ξαναχρησιμοποιήσει ώστε να τους είναι οικεία.

Παρακάτω λοιπόν, θα αναφερθούμε σε 6 σημαντικά κομμάτια που πρέπει κάποιος να συμπληρώσει όταν φτιάχνει προφίλ στο Linkedin. Αυτά είναι τα εξής:

1. Δημιουργήστε το δημόσιο ιστότοπο σας (public profile URL).

Το προσωπικό link που δίνεται από το Linkedin στο εκάστοτε προφίλ είναι πολύ μεγάλο. Για το λόγο αυτό δίνεται το public profile URL που βρίσκεται ακριβώς κάτω από τη φωτογραφία σας. Χρησιμοποιήστε λοιπόν αυτό το link παντού! Στις επαγγελματικές σας κάρτες, στην υπογραφή του e-mail σας, σε άλλες πλατφόρμες social media που χρησιμοποιείτε και σε οποιοδήποτε άλλο εργαλείο του μάρκετινγκ.

Το θετικό είναι πως στο σημείο αυτό το Linkedin προσφέρει τη δυνατότητα στον χρήστη να τροποποιήσει το εν λόγω link σε μορφή και έκταση χαρακτήρων που να βολεύει τον χρήστη και να μπορεί να το χρησιμοποιεί όπου του χρειάζεται. Αυτό μπορεί να γίνει με τα εξής βήματα: Πηγαίνετε στο profile σας και επιλέξτε edit profile. Κάτω από την φωτογραφία εμφανίζεται το link και δίπλα η ένδειξη edit. Από εκεί, μπορείτε να το τροποποιήσετε

2. Επαγγελματική Φωτογραφία.

Η φωτογραφία αποτελεί πολύ σημαντικό κομμάτι της διαδικτυακής παρουσίας σας. Τις περισσότερες φορές αποτελεί την πρώτη εντύπωση για τα άτομα που θα επισκεφθούν το προφίλ σας, ιδίως για τα άτομα που δεν σας έχουν δει ποτέ από κοντά.

2cdf727Αν δεν έχετε φωτογραφία στο Linkedin ή είναι κακής ποιότητας, οι ενδιαφερόμενοι μπορεί να ψάξουν λίγο παραπάνω ώστε να ανακαλύψουν περαιτέρω λεπτομέρειες όμως η ύπαρξη μιας σωστά τοποθετημένης φωτογραφίας αυξάνει τις πιθανότητες επισκεψιμότητας.

Μερικές συμβουλές για την φωτογραφία που πρέπει να βάλετε:

  • Φωτογραφία με το πρόσωπό σας ή με το πρόσωπό σας και τους ώμους σας.
  • Μια ευχάριστη έκφραση στο πρόσωπο που προσδίδει φιλικότητα κι επαγγελματικότητα.
  • Το φόντο της φωτογραφίας καλό είναι να είναι τελείως απλό ή μονόχρωμο.
  • Τα ρούχα πρέπει να συνάδουν με τον τομέα στον οποίο εργάζεστε ή ενδιαφέρεστε να εισέλθετε.
  • Τέλος τα μονόχρωμα ρούχα είναι πιο προσιτά και προσδίδουν περισσότερη επαγγελματικότητα από τα πολύχρωμα σχέδια.

 3. Προσαρμόστε αναλόγως την επικεφαλίδα που αναγράφεται κάτω από το όνομα σας.

Ο επαγγελματικός σας τίτλος στην επικεφαλίδα του προφίλ σας μπαίνει αυτόματα από τις ρυθμίσεις που διαθέτει η πλατφόρμα. Υπάρχει η δυνατότητα να το αλλάξετε αυτό και μάλιστα να το συγκεκριμενοποιήσετε αναγράφοντας τι ακριβώς κάνετε. Μη χάσετε αυτήν την ευκαιρία! Για παράδειγμα, αν είστε αρχιτέκτονας και αυτό φαίνεται στο προφίλ σας, καλό θα ήταν να πείτε πιο συγκεκριμένα τι ειδικότητα έχετε. Σχεδιάζετε σπίτι; Επαγγελματικούς χώρους; Συγκροτήματα κτιρίων;

Σε αυτό το σημείο είναι απαραίτητο να σκεφτείτε τι κοινό θέλετε να προσελκύσετε. Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά που οι πελάτες, οι εργοδότες ή γενικότερα οι ενδιαφερόμενοι θα πληκτρολογούσαν για να ψάξουν στον τομέα σας.

Έτσι λοιπόν, προσθέτοντας τέτοιες μικρές λεπτομέρειες στο προφίλ σας – συγκεκριμένα στην επικεφαλίδα – είναι δυνατό να σας κάνουν να ξεχωρίστε από το πλήθος και να διευκολύνετε αυτούς που θέλουν να σας βρουν.

4. Προσθέστε 3 ιστότοπους και το λογαριασμό twitter σας.

Διευκολύνετε τους ενδιαφερόμενους να μάθουν περισσότερα για εσάς συμπεριλαμβάνοντας ιστότοπους και άλλες πλατφόρμες social media στο προφίλ σας.

Το Linkedin σας επιτρέπει να προσθέσετε το λογαριασμό σας στο twiiter συν άλλους τρεις ιστότοπους στο δημόσιο προφίλ σας. Μπορείτε να συμπεριλάβετε κάποιο δικό σας website, κάποιο blog σας, την σελίδα ή το προφίλ σας στο Facebook ή το Google+. Για να τα προσθέσετε αυτά, πρέπει να πάτε δεξιά από το δημόσιο προφίλ σας και να πατήσετε edit.

Περιορίζεστε σε 3 μόνο links, για το λόγο αυτό φερθείτε έξυπνα και προσθέστε αυτά που θα σας αναδείξουν.

linkedin-editcontactinfo

 5. Γράψτε μια σύντομη και ενδιαφέρουσα περιγραφή στην αρχή του προφίλ σας.

Η περιγραφή στην αρχή του προφίλ, σας συστήνει στον κόσμο επισημαίνοντας το ποιος είστε και ποιος είναι ο τρέχων ρόλος σας, αφού πρώτα δουν την φωτογραφία σας και την επαγγελματική επικεφαλίδα. Είναι το σημείο στο οποίο μπορείτε να εμβαθύνετε λίγο παραπάνω παραθέτοντας λεπτομέρειες για εσάς, τι έχετε κάνει και ποιοι είναι οι στόχοι σας.

Συνεπώς, είναι απαραίτητο να δώσετε αρκετές πληροφορίες και να χρησιμοοποιήσετε λέξεις – κλειδιά ώστε να καταλάβουν οι άλλοι το ποιος είστε. Όλα αυτά όμως όχι σε υπερβολικό βαθμό για να αυξήσετε τις πιθανότητες να το διαβάσουν όλο και να τραβήξουν το ενδιαφέρον τους να προχωρήσουν παρακάτω στο προφίλ σας.

Υπάρχουν πολύ περισσότεροι τρόποι να αναβαθμίσετε το προφίλ σας στο linkedin, όπως τα skills, η επαγγελματική σας εμπειρία και κάποια εθελοντική εργασία που μπορεί να έχετε κάνει. Γενικότερα όμως είναι πολύ σημαντικό να έχετε το προφίλ σας όσο πιο ολοκληρωμένο γίνεται.

6. Περιηγηθείτε στις Ρυθμίσεις Απορρήτου.

Οι συστάσεις στο Linkedin αποτελούν άλλο ένα σημαντικό κομμάτι στο προφίλ σας. Μπορείτε να τις ενεργοποιήσετε μέσω των ρυθμίσεων και να δώσετε ή να λάβετε συστάσεις από τα άτομα στο δίκτυο σας. Οι συστάσεις για εσάς πρέπει να προέρχονται από άλλα άτομα, πράγμα που προσδίδει περισσότερο κύρος στο προφίλ που παρουσιάζετε προς τα έξω.

Μια άλλη σημαντική ρύθμιση είναι αυτή που αναφέρεται στην εμφάνιση των νέων σας προς τους άλλους όταν κάνετε κάποια αλλαγή ή αναβάθμιση στο προφίλ σας. Μπορείτε να τις ενεργοποιήσετε κι έτσι να ενημερώνετε τις επαφές σας για τις όποιες αλλαγές που εφαρμόζετε.

Επιπλέον, έχετε τη δυνατότητα να ρυθμίσετε τι βλέπει κάποιος όταν επισκέπτεστε το προφίλ του. Ανάμεσα στις επιλογές, εκτός του προφίλ σας και της ανωνυμότητας, υπάρχει κι ένα ενδιάμεσο θα λέγαμε στάδιο που εμφανίζει μια λίστα ατόμων στον ίδιο τομέα.

linkedin_privcy

Share it:

About Πολυξένη Λίτση

H Πολυξένη Λίτση μεγάλωσε στην Αθήνα και είναι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Εργάστηκε για ένα διάστημα στον τομέα του Marketing και του Administration, όπου και ανέπτυξε επικοινωνιακές δεξιότητες και απέκτησε πολύτιμη για τα πρώτα της βήματα γνώση. Έχοντας ως όνειρο ζωής μια εμπειρία στο εξωτερικό, αποφάσισε να ακολουθήσει μεταπτυχιακές σπουδές στα Πληροφοριακά Συστήματα στο Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ.

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *