Inbound Online Marketing και πώς θα βοηθήσει την επιχείρησή σας

Ο όρος Inbound Marketing έγινε διαδεδομένος τα τελευταία χρόνια χάρη στο online marketing. Με λίγα λόγια, αφορά στο να κάνεις την επιχείρησή σου γνωστή έτσι ώστε να τραβήξεις το ενδιαφέρον του πελάτη (PULL) και όχι εσύ να «σπρώξεις» τα προϊόντα σου στον πελάτη με σκοπό να πουλήσεις (PUSH). Στην ουσία του δηλαδή το Inbound Marketing επιτρέπει στην επιχείρηση να προσελκύσει πελάτες χωρίς διαφημίσεις.

Εμείς θα σας πούμε ποια είναι τα απαραίτητα βήματα για να «χτίσετε» το Inbound Marketing της επιχείρησής σας:

  1. Περιεχόμενο: Το Α και το Ω του Inbound Marketing λέγεται content marketing και αφορά στη δημιουργία χρήσιμου, επίκαιρου και συναφούς περιεχομένου, το οποίο θα διανέμεται στη συνέχεια μέσω των καναλιών online marketing. Το περιεχόμενο είναι κάτι παραπάνω από τα κείμενα στο website. Φτιάξτε ένα infographic, ένα whitepaper με τεχνικές πληροφορίες ή ακόμα και ένα video με οδηγίες. Φανείτε χρήσιμοι και δεν θα χάσετε.
  2. Χρησιμοποιείστε τα social media για να επικοινωνήσετε με τους πιθανούς πελάτες σας. Δείτε τα σαν ένα μέσο για διάλογο, χτίστε σχέσεις και μην προσπαθείτε απλώς να προωθείτε τα προϊόντα σας. Κανείς δεν πουλάει μέσα από τα social media.
  3. Χρησιμοποιήστε SEO / SEM για να μπορεί να βρει κάποιος εύκολα την επιχείρησή σας. Μελέτες έχουν δείξει ότι οι εταιρείες που εμφανίζονται ψηλά στις μηχανές αναζήτησης δημιουργούν πολύ θετική εντύπωση για τη μάρκα τους στο μυαλό των καταναλωτών και μάλιστα ότι οι μάρκες που εμφανίστηκαν στις πρώτες θέσεις αποτελεσμάτων έρχονται πρώτες στο μυαλό του καταναλωτή ώρες μετά την αναζήτηση (http://searchengineland.com/seo-branding-appearance-in-search-results-impacts-brand-perception-157066)

Κλείνοντας, ένα σχόλιο:

Πολλοί ειδικοί του μάρκετινγκ υποστηρίζουν την πλήρη στροφή σε στρατηγικές PULL, ενδεχομένως γιατί είναι το νέο ρεύμα της εποχής. Δεν συμφωνώ. Κάθε επιχείρηση πρέπει να αξιολογήσει πρώτα το κοινό-στόχο της και τα προϊόντα της και στη συνέχεια να αποφασίσει ποια στρατηγική της ταιριάζει καλύτερα. Επιπλέον, το να βασίζεσαι αποκλειστικά σε ένα είδος προσέλκυσης πελατών σου στερεί τα οφέλη της άλλης. Επομένως χρειάζεται προσεκτική μελέτη και σωστή στρατηγική με μίξη των εργαλείων μάρκετινγκ γιατί κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή.

Share it:

About Χρυσοπηγή Βαρδίκου

Η Χρυσοπηγή Βαρδίκου είναι πτυχιούχος του τμήματος Οικονομικών Επιστημών και κάτοχος Μεταπτυχιακού διπλώματος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων με εξειδίκευση στο Marketing. Είναι μέλος του Chartered Institute of Marketing (Μεγ. Βρετανία) και της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ). Η εργασιακή της εμπειρία σε τμήματα πωλήσεων και μάρκετινγκ διαφορετικών B2B & B2C κλάδων (αυτοκίνητο, κατασκευές, εκδόσεις, υπηρεσίες) την έχει οδηγήσει στο συμπέρασμα ότι το μάρκετινγκ βασίζεται σε μια πολύ απλή έννοια: Πραγματικό Ενδιαφέρον για τον Πελάτη.

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *