Guerilla Marketing: Τι είναι και πώς μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας

Guerrilla Marketing είναι μια στρατηγική διαφήμισης που επικεντρώνεται στην χαμηλού κόστους αντισυμβατική στρατηγική μάρκετινγκ που αποφέρει τα μέγιστα αποτελέσματα.

Ο αρχικός όρος επινοήθηκε από τον Jay Conrad Levinson το 1984, στο βιβλίο του «Guerrilla Advertising». Ο όρος «Guerrilla Marketing» είναι εμπνευσμένος από τον ανταρτοπόλεμο που αποτελεί μια μορφή ανορθόδοξου πολέμου και σχετίζεται με τις μικρές στρατηγικές κινήσεις που χρησιμοποιούνταν από ένοπλους πολίτες. Πολλές από αυτές τις τακτικές περιλαμβάνουν ενέδρες, σαμποτάζ, επιδρομές με έντονο το στοιχείο της έκπληξης λόγω της ιδιαίτερης εφευρετικότητας σκέψης. Το Guerrilla Marketing χρησιμοποιεί παρόμοια είδη τακτικής στον κλάδο της διαφήμισης.

Αυτό το εναλλακτικό ύφος διαφήμισης στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στην αντισυμβατική στρατηγική μάρκετινγκ, την υψηλή ενέργεια και τη φαντασία. Μέσω του Guerrilla Marketing εκπλήσσετε τον καταναλωτή, του δημιουργείτε μια ανεξίτηλη εντύπωση και αυξάνετε την word-of-mouth διαφήμισή σας. Το Guerrilla Marketing δημιουργεί ισχυρότερη εντύπωση  στους καταναλωτές σε σύγκριση με τις παραδοσιακές μορφές διαφήμισης και μάρκετινγκ. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι περισσότερες εκστρατείες Guerrilla Marketing έχουν στόχο να χτυπήσουν τον καταναλωτή σε ένα πιο προσωπικό επίπεδο.

Το Guerrilla Marketing είναι συχνά ιδανικό για μικρές επιχειρήσεις που χρειάζονται να επικοινωνήσουν το προϊόν ή την υπηρεσία τους σε ένα μεγάλο κοινό με το μικρότερο δυνατό κόστος. Επίσης, χρησιμοποιείται από μεγάλες εταιρείες για να ενισχυθούν οι εν εξελίξει εκστρατείες στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Μεμονωμένοι άνθρωποι έχουν υιοθετήσει αυτό το στυλ μάρκετινγκ προκειμένου να βρουν μια θέση εργασίας.

Συγκεντρώσαμε 15 από τις πιο επιτυχημένες πρακτικές guerrilla και σας τις παρουσιάζουμε.


Για να αντλήσετε ιδέες για offline και online guerrilla τακτικές μπορείτε να μελετήσετε τον παρακάτω σύνδεσμο.

http://tweakyourbiz.com/marketing/2012/08/08/100-guerilla-marketing-ideas-grow-sales-with-zero-budget/

Πειραματιστείτε και αυξήστε τις πωλήσεις σας με το ελάχιστο κόστος! Το μόνο που χρειάζεστε είναι…φαντασία!

Share it:

About Μαρία-Ειρήνη Βρεττάκου

H Μαρία Ειρήνη Βρεττάκου είναι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και κάτοχος του Master in Business Administration (ΜΒΑ) - Total Quality Management του Πανεπιστημίου Πειραιώς.

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *