9 μύθοι για τις ιστοσελίδες επιχειρήσεων!

Ακολουθούν οι πιο κοινές παρανοήσεις για τις ιστοσελίδες και το online marketing.

1. «Αν δημιουργήσω μία ιστοσελίδα, θα μπορέσω αυτόματα να βρίσκομαι στην κορυφήGoogle-Search-1 των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google.»

Η αλήθεια είναι ότι για να κατακτήσει η ιστοσελίδα σας μια καλή θέση στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης χρειάζεται κάτι περισσότερο από τη δημιουργία ενός δικτυακού τόπου και την υποβολή του domain name σας. Κάθε μηχανή αναζήτησης έχει τη δική της φόρμουλα για τον καθορισμό της σειράς των ιστοσελίδων που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης. Για να έχετε την καλύτερη δυνατή κατάταξη για την ιστοσελίδα σας:

  • Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο του δικτυακού σας τόπου, ειδικά οι κεφαλίδες, περιλαμβάνει τις λέξεις-κλειδιά που οι άνθρωποι θα χρησιμοποιούν για να βρουν το site σας.
  • Μελετήστε άλλα δημοφιλή sites που διαθέτουν παρόμοιο περιεχόμενο για να τα συνδέσετε με την ιστοσελίδα σας. Για καλύτερα αποτελέσματα, βεβαιωθείτε ότι το κείμενο του συνδέσμου περιλαμβάνει τις λέξεις-κλειδιά που οι άνθρωποι θα χρησιμοποιούν για να βρουν το site σας.

Για περισσότερες πληροφορίες συμβουλευτείτε τις προτάσεις της Google (https://support.google.com/webmasters/answer/35769?hl=en)

 

2. «Αν έχω ιστοσελίδα, θα μαθευτεί παντού και οι πελάτες θα την επισκεφθούν

Λάθος. Υπάρχουν εκατομμύρια άλλα ανταγωνιστικά sites. Ακριβώς όπως και κάθε επιχείρηση, για να αυξηθεί η επισκεψιμότητα του site σας, θα πρέπει να μιλήσετε στο κοινό για αυτό. Εδώ είναι μερικοί από τους καλύτερους τρόπους για να γνωστοποιήσετε την ιστοσελίδα σας:

  • Εκτυπώστε τη διεύθυνση της ιστοσελίδας σας σε όλα τα υλικά μάρκετινγκ (επαγγελματικές κάρτες, φυλλάδια, επιστολόχαρτα, διαφημίσεις, κλπ.)
  • Διαφημίστε το site σας με online διαφημίσεις ή παραδοσιακή διαφήμιση.
  • Χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter, LinkedInκ.α.)
  • Βοηθήστε τους εν δυνάμει πελάτες να δημιουργήσουν συνδέσεις με το site σας, κάνοντας το περιεχόμενό σας εύκολο να διαβάσει και κατατοπιστικό.

 

3. «Μπορώ να εξοικονομήσω χρήματα αν αναθέσω τη δημιουργία της ιστοσελίδας μουcheap_webdesign στον ανιψιό μου/ φίλο μου

Ακούγεται καλή ιδέα για αυτήν την εποχή, αλλά μην ξεχνάτε ότι…. παίρνετε ό,τι πληρώνετε. Αν θέλετε μία επαγγελματική ιστοσελίδα που να λειτουργεί πραγματικά και ο κόσμος να την πάρει στα σοβαρά, θα πρέπει να έχετε ένα επαγγελματικό σχεδιασμό του site σας. Η συνεργασία με έναν επαγγελματία μπορεί να αποτελεί μια μεγαλύτερη επένδυση, αλλά δε θα χρειαστεί να επανασχεδιάσετε το site σας, εξοικονομώντας έτσι χρόνο και χρήμα σε μακροπρόθεσμη βάση.

 

4. «Το μόνο που χρειάζεται να κάνω είναι να πληρώσω μια εταιρεία για να βελτιστοποιήσει την ιστοσελίδα μου και να την υποβάλει σε 1.000 μηχανές αναζήτησης

Υποβάλλοντας το site σας σε πολλές μηχανές αναζήτησης δε θα βοηθήσει τα αποτελέσματά σας. Εξάλλου, οι μικρότερες μηχανές αναζήτησης θα πάρουν την ιστοσελίδα σας από τις μεγάλες μηχανές αναζήτησης. Ακόμη, μία απλή βελτιστοποίηση του περιεχομένου του δικτυακού σας τόπου δεν θα σας αποφέρει τα φανταστικά αποτελέσματα που θέλετε.

Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε αυτό το ενημερωτικό άρθρο από την Google για τις εταιρίες SEO. (https://support.google.com/webmasters/answer/35291?hl=en)

 

5. «Αν αγοράσω αρκετές online διαφημίσεις, η επιχείρησή μου θα έχει απίστευτα οικονομικά αποτελέσματα.»

Τα online προγράμματα διαφημίσεων όπως της Google και του Yahoo! είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να προσελκύσετε νέους πελάτες στην ιστοσελίδα σας. Το καλό με τις online διαφημίσεις είναι ότι μπορείτε να παρακολουθείτε την επιτυχία των εκστρατειών σας και να ρυθμίσετε την προσέγγισή σας για να πάρετε τα καλύτερα αποτελέσματα. Ωστόσο, θα πρέπει να λάβετε υπόψη:

  • Πόσο κοστίζει ένα άτομο να κάνει κλικ στη διαφήμισή σας και να επισκεφτεί την ιστοσελίδα σας;
  • Πόσο κοστίζει ένας πελάτης να αγοράσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία από το site σας;

 

6. «Αν βάλω διαφημίσεις της Google στην ιστοσελίδα μου, μπορώ να κερδίσω χρήματα χωρίς να κάνω τίποτα

Βάζοντας διαφημίσεις τρίτων στο site σας μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κερδίζετε χρήματα από την ιστοσελίδα σας. Ωστόσο, να θυμάστε:

  • Η Google μπορεί να σας πληρώσει πολλά η λίγα χωρίς να σας ενημερώσει για τους λόγους.
  • Εάν το περιεχόμενο του δικτυακού σας τόπου δεν ταιριάζει με αυτό που ψάχνουν οι πελάτες, τότε οι διαφημίσεις που εμφανίζονται στη σελίδα, θα είναι για προϊόντα ή υπηρεσίες που δεν ενδιαφέρουν τους επισκέπτες σας.
  • Πολύ λίγα sites κερδίζουν πολλά χρήματα από αυτές τις διαφημίσεις.

 

7. «Αν παρουσιάσω με υπερβολικά καλά λόγια το προϊόν μου, οι άνθρωποι θα αποκτήσουν κίνητρο και θα προβούν σε αγορά

Το περιεχόμενο με έντονη διαφημιστική υπερβολή συχνά ενοχλεί τους επισκέπτες με αποτέλεσμα να θίγεται η αξιοπιστία σας. Αντ ‘αυτού, οι πελάτες εκτιμούν την παροχή αντικειμενικών, χρήσιμων πληροφοριών σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Προσπαθήστε να δείξετε πώς τα προϊόντα σας καλύπτουν ανάγκες πραγματικών ανθρώπων

 

8. «Αν προσθέσω αυτό το widget στην ιστοσελίδα μου, οι άνθρωποι θα πιστεύουν ότι το site είναι μοντέρνο και θα αγοράσουν τα προϊόντα μου.»

Προτού να σκεφτείτε την προσθήκη ενός e-zine (electronic magazine), teleseminar, έρευνας, newsfeed, widget, κλπ. στην ιστοσελίδα σας, ρωτήστε τον εαυτό σας: «Γιατί να το προσθέσω; Είναι επειδή όλοι οι άλλοι το κάνουν;» Αν προσθέτετε πράγματα χωρίς ένα συγκεκριμένο πλάνο, το site σας θα αποτελεί γρήγορα μία σύγχυση. Κάθε χαρακτηριστικό της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να σχεδιαστεί και να προστεθεί για να επιτευχθεί ένας συγκεκριμένος στόχος.

 

9. «Μπορώ να ξεγελάσω τις μηχανές αναζήτησης ώστε να μου δώσουν μια υψηλότερη κατάταξη αναζήτησης

Τα περισσότερα από τα δημοφιλή «κόλπα» δεν λειτουργούν:

  • Το διπλότυπο περιεχόμενο αγνοείται.
  • Οι περισσότερες μεγάλες μηχανές αναζήτησης αγνοούν τις meta – keyword επισημάνσεις καθώς τραβούν λέξεις-κλειδιά από το πραγματικό περιεχόμενο της σελίδας.

Οι μηχανές αναζήτησης έχουν σχεδιαστεί για να δίνουν στον χρήστη τα πιο σχετικά αποτελέσματα για την αναζήτησή του.

Share it:

About Μαρία-Ειρήνη Βρεττάκου

H Μαρία Ειρήνη Βρεττάκου είναι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και κάτοχος του Master in Business Administration (ΜΒΑ) - Total Quality Management του Πανεπιστημίου Πειραιώς.

One thought on “9 μύθοι για τις ιστοσελίδες επιχειρήσεων!

  1. Μιχάλης Δημητρίου

    Το νούμερο 4 που αναφέρετε είναι αρκετά συχνό φαινόμενο στον κλάδο μου (SEO). Το αναφέρω κι εδώ: Ενδείξεις «απάτης» από εταιρίες SEO

    Για το νούμερο 6 να προσθέσω πως μια τέτοια τακτική εκτός του ότι χαλάει την εικόνα μιας εταιρικής ιστοσελίδας, δίνει και την επιλογή ενός ανταγωνιστή να προβληθεί ή να προβάλει προσφορές μέσα στην ιστοσελίδα σας.

    Reply

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *